Для будинку
Для бізнесу

У Дніпрі запрацював попередній запис в ЦОК ДТЕК Дніпровські електромережі

Клієнтський сервіс – ще доступніше. ДТЕК Дніпровські електромережі запустив нову дистанційну послугу – запис онлайн. Жителі Дніпра тепер можуть записатися на консультацію до спеціаліста Центра обслуговування клієнтів (ЦОК) на сайті компанії та вибрати зручні дату та час відвідування.

Скористатися новою послугою можна на сайті ДТЕК Дніпровські електромережі в розділі «Центри обслуговування», де вибрати запис на консультацію в ЦОК Днепра онлайн. Клієнту достатньо заповнити коротку анкету, вказати ПІБ, свій телефон та електронну пошту (за бажанням). Після чого вибрати вид послуг, зручні дату та час відвідування ЦОКа. У визначений час клієнти вже будуть чекати спеціалісти компанії: треба лише пред’явити роздрукований талон або його електронну версію на екрані гаджета.

ДТЕК системно змінює уявлення про клієнтський сервіс: випускає корисні продукти, будує європейську якість обслуговування. На сьогоднішній день нова послуга попереднього запису доступна в Дніпрі – в правобережному центрі обслуговування клієнтів по вулиці Князя Ярослава Мудрого, 40. У середньому сюди щомісячно звертається 6500 клієнтів. Новий сервіс працює в тестовому режимі і в подальшому буде масштабуватися і на інші відділення області.

Усі 32 Центра обслуговування ДТЕК Дніпровські електромережі працюють без прив’язки до місця проживання абонента: клієнт може звернутися до любого зручного відділення. Спеціалісти допоможуть у будь-яких питаннях, пов’язаних з діяльністю Оператора системи розподілу (ОСР). Зокрема: робота лічильників, якість електропостачання, збільшення дозволеної потужності при переході на електроотоплення та інші. З питаннями оплати та нарахувань клієнтам необхідно звертатися до постачальника електроенергії.

Крім того, жителі області можуть скористатися дистанційними послугами ДТЕК Дніпровські електромережі. Звірити заборгованість і показання лічильника можна в Особистому кабінеті клієнта на сайті dtek-dnem.com.ua. Тут же – залишити онлайн-заявку на підключення до електромереж. Повідомити про аварію та перебої в електропостачанні, отримати консультацію можна також на офіційній сторінці в Facebook. Або за телефонами кол-центру (050) 790 99 00; (066) 790 99 00; (067) 790 99 00. Перелік дистанційних послуг постійно розширюється для зручності клієнтів.

Мешканці Дніпропетровської області заборгували компанії за світло 155 мільйонів гривень. Цей борг у клієнтів з’явився коли компанія поєднувала функцію оператора системи розподілу та постачальника електричної енергії (продавця) – тобто до 31 грудня 2018 року.

Детальніше.